Advies
Het advies van Kepner-Tregoe maakt gebruik van gestructureerde analytische processen en branchekennis om complexe problemen gemakkelijker op te lossen en duurzame resultaten te leveren.
Kepner-Tregoe is de wereldleider in het helpen van bedrijven om de prestaties van hun systemen te verbeteren door een combinatie van advies en training.
KT is bij uitstek gekwalificeerd om de architectuur en het ontwerp van kritieke bedrijfssystemen te beoordelen door de integratie van drie fundamentele componenten: mensen, processen en technologie.
Training
Een leven lang toewijding aan waarde creatie. Kepner-Tregoe ontwikkelt geavanceerde kritische denkvaardigheden om gegevens, kennis en ervaring optimaal te benuttenen om problemen op te lossen, beslissingen te nemen, prioriteiten te stellen en risico’s te beheersen. KT biedt een basis voor doelgericht werken in een uitdagende omgeving.
Door de denkprocessen al tijdens de training toe te passen, en deze daarna via coaching te bekrachtigen, slaat Kepner-Tregoe de brug tussen het geleerde en het in de praktijk brengen daarvan. Het is niet ongebruikelijk dat mensen later een KT-opleiding aanwijzen, als essentieel voor hun succes.
Onze trainingen
De workshop Incident Management & Problem Management van Kepner-Tregoe biedt een bewezen, systematische aanpak voor het oplossen van technische en IT-problemen en het snel vinden van de oorzaak. Onze ITIL-goedgekeurde aanpak van probleemoplossing helpt negatieve gevolgen voor het bedrijf te minimaliseren en de stabiliteit van de IT te vergroten. Verkort de doorlooptijd door gegevens en informatie efficiënt en doelgericht te verzamelen, te sorteren, te organiseren en te analyseren.
Organisaties staan meer en meer voor complexe uitdagingen. Met toenemende complexiteit van producten, diensten, processen, netwerken en waardeketens, wordt ons probleemoplossend vermogen steeds verder op de proef gesteld. Hoe vinden we oorzaken? Hoe nemen we effectieve besluiten? Hoe anticiperen we op toekomstige ontwikkelingen? Complex problem solving is de belangrijkste vaardigheid voor dit decennium.
Wanneer je geconfronteerd wordt met problemen, beslissingen, risico's, kansen en zorgen, heb je de juiste antwoorden nodig - en snel. Al meer dan 60 jaar helpt KT’s Problem Solving & Decision Making (PSDM) teams en individuen om helder te denken. In onze PSDM-workshop leer je: snel de kernoorzaak (root cause) van problemen vinden, beter beslissingen nemen, risico's en kansen te managen, prioriteiten stellen, de oplossing van problemen te plannen, en scherpe en doortastende vragen stellen. De trainers van KT zorgen ervoor dat je klaar bent om met deze nieuwe vaardigheden impact te hebben op jouw werkvloer.
Kepner-Tregoe's Root Cause Analysis (RCA) training rust individuen en teams uit met de tools om systematisch de hoofdoorzaak van problemen te vinden en te voorkomen dat ze zich opnieuw voordoen. Als 's werelds leidende organisatie op het gebied van probleemoplossing heeft KT grote onderzoeken geleid in elke mogelijke industrie en omgeving. Deze workshop brengt die schat aan ervaring naar het klaslokaal, zodat je vaardigheden op het gebied van root cause analyse kunt leren, oefenen en direct mee aan de slag kunt.
De training Problem Management van Kepner-Tregoe onderwijst een beproefde en systematische aanpak voor het oplossen van technische en IT-problemen, door snel de root cause (kernoorzaak) daarvan op te sporen. Onze ITIL®-erkende probleemoplossingsmethode is best practice om negatieve gevolgen van problemen voor je bedrijf te minimaliseren en om de stabiliteit van je IT te vergroten. We verkorten daartoe de probleemoplossingstijd (time-to-resolution), door middel van efficiënte dataverzameling en -analyse, doelgerichte oplossingen en door succesvolle implementatie van de gevonden oplossing.
Krijg grip op je Incident Management met de Major Incident Management training van Kepner-Tregoe. Ontworpen voor cursisten die hun kennis en prestaties willen vergroten op het gebied van incident afhandeling. Het resultaat is een sneller en beter proces, van hogere kwaliteit en consistentie. Onze ITIL®-erkende en interactieve methode helpt je de dienstverlening effectiever herstellen, terwijl je risico's beheerst en zelfverzekerd communiceert onder druk.
Geïnteresseerd?
Meer informatie is te vinden op onze website: kepner-tregoe.com/nld.
Of neem direct contact op via +31 20 820 87 47 of european.enquiries@kepner-tregoe.com.