Doelgroep Kwaliteit in Bedrijf
Kwaliteit in Bedrijf is het grootste en meest gelezen vakblad voor organisatieontwikkeling in Nederland en België. Het magazine wordt toegestuurd aan managers, directeuren en leidinggevenden.
De doelgroep van Kwaliteit in Bedrijf is geïnteresseerd in: Kwaliteitsmanagement, Operational Excellence, verandermanagement, transformatieprocessen, lerende organisaties, zelfsturende teams, samensturing, werken in cellen, teamcoaching/groepsinterventies, conflictmanagement/weerstandsbeheersing, psychologie, leiderschap, het werkende brein, integriteit, Artificial Intelligence, Augmented Reality, arbeidsomstandigheden, MVO en Veilig & gezond werken.
Kortom, het magazine van Kwaliteit in Bedrijf is dé informatiebron voor managers en leidinggevenden die zich bezighouden met de ontwikkeling van de organisatie.
Functies
Meest voorkomende functies:
- Kwaliteitsmanager
- KAM-manager
- QA-Manager
- QHSE-specialist
- Procesmanager
- Chief Quality Officer
- Directeur
- CEO
- Kwaliteitsfunctionaris